Skal vi hjælpe din grundejerforening?

Hos Regnskabskontor Nord har vi stor erfaring med at hjælpe grundejerforeninger i hele Danmark med administration og opkrævning.

​Vi her dermed en stor specialviden som kommer vores kunder til gode i vores daglige samarbejde.

​Denne viden ønsker vi skal komme dig til gode.

​Samarbejdet med vores kunder kan tilpasses individuelt. Det er helt op til jer, hvor stor en del af opgaverne vi skal varetage. Følgende er typiske eksempler på opgaver, som vi i dag udfører for grundejerforeninger:​

  • Bogføring af bilag
  • Afregningsdelen med opkrævning af kontingent mv.
  • Modtage opkald fra medlemmerne vedr. opkrævninger.

Det betyder kort og godt at I, som bestyrelse, kan være trygge ved at administrationen af jeres grundejerforening håndteres korrekt og, at I dermed får frigjort ressourcer til at håndtere de øvrige aspekter af bestyrelsesarbejdet.

​Som udgangspunkt arbejdes der fra kontorerne i Klarup, Herning og Helsinge, men vi kommer gerne til regnskabsmøder hos jer, når det passer jer.​

​​Efter hver bogføring sendes balance mv. retur til jer så I, som bestyrelse, altid har et opdateret overblik over økonomien.